1-3 DAGER LEVERING

Items by Léonie

FRI FRAKT OVER 250 KR

retur & reklamasjon

Vi vil selvfølgelig at du skal føle deg helt fornøyd med bestillingen din! Ønsker du å returnere noe så fyller du bare i vårt returformular innen 30 dager. Vi tar også kjempegjerne imot feedback på hva vi kan gjøre anderledes for at du skal kunne føle deg 100% fornøyd med bestillingen din.

Nedenfor finner du vår returpolicy.
Har du flere spørsmål er du varmt velkommen til å kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Vår tilbakebetaling- og returpolicy varer i 30 dager fra kjøpsdato. Dersom det har gått mer enn 30 dager siden ditt kjøp kan vi ikke tilby deg full tilbakebetaling eller bytte. For å ha krav på retur må din vare ikke være brukt og i samme stand som du mottok den: Vennligst vær oppmerksom på at pga hygienske årsaker kan silkeputevar ikke returneres dersom plomberingen av esken til putevaret er brutt.

Returer sendes til:
Léonie
Knut Hamsuns veg 19,
2834 Raufoss.

Viktig: returpakker kan IKKE sendes til et hentepunkt, men direkte til vår firma-adresse. Returer sendt til et hentepunkt vil ikke bli hentet av oss, og ingen refusjon vil bli gitt. Returpakker med utilstrekkelig porto vil ikke bli returnert.

Kostnad for frakt bekostes av kunde. Tilbakebetaling av vare skjer så snart vi har mottatt din retur. Tilbakebetalingen kan ta opp til 8 arbeidsdager, men oftest går det raskere enn som så (les mer under fliken “tilbakebetaling”).

Registrer din retur i formularet under, så kommer vi tilbake til deg med videre instruksjoner.

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen.

Hvis returen din godkjennes, vil refusjonen din bli behandlet og en kreditt vil automatisk bli brukt på det valgte betalingsmiddelet.

I henhold til hvitvaskingsloven har Léonie (Backzter AS) ingen mulighet til å foreta refusjon via andre alternative betalingsmidler enn det som ble brukt i kjøpet.

Refund Vipps- refundert til samme Vipps-nummer som foretok betalingen da kjøpet ble gjennomført.
Kredittkortrefusjon – Refunderes til det samme kredittkortet som foretok betalingen da kjøpet ble utført.
Refund Klarna – refundert til samme Klarna-konto som foretok betalingen da kjøpet ble gjennomført.

Forsinket eller tapt refusjon?
Husk at det kan ta opptil 8 virkedager fra vi mottar returen din før du får refundert pengene.

Hvis du ikke har mottatt refusjonen innen 8 virkedager etter at vi har gitt deg beskjed om at vi har mottatt returen, vennligst kontakt oss på: kontakt@leonie.no

Har du mottatt et produkt som er skadet eller har andre defekter? Det er vi lei for å høre!

Vi ber deg om å fylle i formularet under her slik at vi kan hjelpe deg videre.

Fant du ikke svar på ditt spørsmål?

Skriv til vår kundeservice så hjelper vi deg så fort vi kan, vårt mål er å svare innen 24 timer man-fre.

Klikk her for å komme til formularet.

Husk å sjekke i din søppelpost dersom du ikke har fått svar fra oss.

Retur & reklamasjon